во , ,

Полигони, агли и заводливост: Кога ликовите од видео игрите беа остри, но секси!

Во 90-тите, ако лик во видеоигра беше „заводлив“, тоа значеше дека има повеќе агли отколку мазни површини.

🎮 Графиката во игрите одамна еволуираше, но некогашните остри модели остануваат икони!

Кога 3D карактерите за првпат влегоа во гејмингот, девелоперите потрошија часови за да им дадат што повеќе привлечност. Многу гејмери првпат почувствуваа „нешто“ гледајќи ги коцкастите облини на Лара Крофт или бизарно полигонизираните „забавувачки“ во GTA.

👉 Иако денешните игри изгледаат фотореалистично, постои носталгија за старите добри полигони што дефинираа генерации!

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Воздушна драма над Европа: НАТО подигна ловци по алармот за руски бомбардери!

Судбинска љубов: Лука Дончиќ и Анамарија Голтес – Приказна како од филм